31/5/17

Qi Gong Shen Dao (Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο) – Τα 4 βήματα – Les 4 pas













 
Qi Gong Shen Dao (Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο) – Τα 4 βήματα – Les 4 pas

Η συμμετοχή μας στην Πανελλήνια Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν & Τσι Γκονγκ, στις 13 Μαΐου 2017, Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.

 
Άσκηση Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο που μακραίνει και ανοίγει το σώμα στην ενέργεια και βελτιώνει το συγχρονισμό των ποδιών και των χεριών. Η κίνηση είναι απλή και εύκολη και επιτρέπει σε όλους να προσθέτουν σταδιακά τις εσωτερικές ενεργειακές τεχνικές του Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο.

21/5/17

Πανελλαδική Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν & Τσι Γκονγκ. 13 Μαΐου 2017. Ζάππειο Μέγαρο.



https://www.youtube.com/watch?v=QogBFN1cmuY&t=83s

Ανεβαίνουμε στο βουνό! με τη βοήθεια του Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο (Qi Gong Shen Dao).

Συμμετοχή μας στην Πανελλήνια Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν & Τσι Γκονγκ, 13 Μαΐου 2017, Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.

Δυστυχώς, η βιντεοσκόπηση μπορεί μονάχα να αποτυπώσει και να αποδίδει την κίνηση του σώματος. Η ουσία όμως της άσκησης έγκειται στις διάφορες τεχνικές του Τσι Γκογκ Σεν Ντάο (Qi Gong Shen Dao) όπως τα στηρίγματα, τους κινητήρες, οι οποίες δουλεύονται εσωτερικά με την συνειδητότητα και αναπτύσσουν μια εσωτερική δόμηση του ασκούμενου με σκοπό την καλλιέργεια, την κυκλοφορία και την αποθήκευση της ζωτικής του ενέργειας.

Taiji quan - 1ο μέρος του slow set

Πανελλαδική Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν & Τσι Γκονγκ. 

13 Μαΐου 2017. Ζάππειο Μέγαρο.


https://www.youtube.com/watch?v=8UN19QoiHZ0&t=4s

Πρώτο μέρος της αργής φόρμας στο Τάι Τσι Τσουαν. 

Συμμετοχή μας στην Πανελλήνια Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν & Τσι Γκονγκ, 13 Μαΐου 2017, Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.

Στο Τάι Τσι Τσουαν, εφαρμόζουμε τις τεχνικές που μαθαίνουμε στο Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο, όπως το πρωτόκολλο για το άνοιγμα στην ενέργεια, τις δυο αντίθετες δυνάμεις, τα στηρίγματα, κλπ... ώστε να αυξήσουμε και να ενδυναμώσουμε τα οφέλη του Τάι Τσι Τσουάν.

20/5/17

Qi Gong Shen Dao (Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο) - Ανεβαίνω στο βουνό


Πανελλαδική Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν και Τσι Γκονγκ. 13 Μαΐου 2017. Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.



https://www.youtube.com/watch?v=FX7nlr-R3I0

Ανεβαίνουμε στο βουνό! με τη βοήθεια του Τσι Γκονγκ Σεν Ντάο (Qi Gong Shen Dao).

Συμμετοχή μας στην Πανελλήνια Ημέρα Τάι Τσι Τσουαν & Τσι Γκονγκ, 13 Μαΐου 2017, Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.

Δυστυχώς η βιντεοσκόπηση μπορεί μονάχα να αποτυπώσει και να αποδίδει την κίνηση του σώματος. Η ουσία όμως της άσκησης έγκειται στις διάφορες τεχνικές του Τσι Γκογκ Σεν Ντάο (Qi Gong Shen Dao) όπως τα στηρίγματα, τους κινητήρες, οι οποίες δουλεύονται εσωτερικά με την συνειδητότητα και αναπτύσσουν μια εσωτερική δόμηση του ασκούμενου με σκοπό την καλλιέργεια, την κυκλοφορία και την αποθήκευση της ζωτικής του ενέργειας.

Πανελλαδική Ημέρα Τάι Τσι & Τσι Γκονγκ, 13 Μαΐου 2017


13 Μαΐου 2017. Όλες οι ομάδες Τάι Τσι & Τσι Γκονγκ που συμμετείχαν στην Πανελλαδική Ημέρα Τάι Τσι & Τσι Γκονγκ στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα. Την ίδια μέρα και ώρα, άλλες ομάδες έκαναν μια παρόμοια εκδήλωση στην Ξάνθη, Λευκάδα, Σαλαμίνα...

17/5/17

Η χρησιμότητα και η λειτουργία των κοιλιακών μυών


Οι κοιλιακοί μύες μας βοηθούν:

  • Στην αναπνοή. Το διάφραγμα, σημαντικός αναπνευστικός μυς, χωρίζει τον θώρακα από την κοιλιά, αλλά δεν είναι κοιλιακός μυς. Όταν εισπνέουμε, το διάφραγμα κατεβαίνει από μόνο του. Όταν όμως εκπνέουμε, πρέπει να κάνουμε μια προσπάθεια για να σπρώξουμε τον αέρα προς τα έξω. Και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να ανέβει το διάφραγμα προς τα πάνω. Οι κοιλιακοί είναι οι μύες που το αναλαμβάνουν αυτό. Αρκεί αυτοί να μην πιέζουν τα σπλάχνα προς τα κάτω, αλλά να τα ανεβάζουν προς τα πάνω.
  • Στη στήριξη της πλάτης. Οι κοιλιακοί μύες δεν βρίσκονται μόνο μπροστά. Εκτείνονται επίσης στα πλάγια και στο πίσω μέρος του σώματος. Ο εγκάρσιος κοιλιακός μυς εκφύεται πίσω στην σπονδυλική στήλη, συγκρατεί τη σπονδυλική στήλη και αποτρέπει την υπερβολική προβολή της κοιλιάς προς τα εμπρός.
  • Στη συγκράτηση των οργάνων στη θέση τους. Η βαρύτητα τραβάει τα σπλάχνα προς τα κάτω, ιδιαίτερα στις γυναίκες. Ανάμεσα στον πρωκτό και την ουροδόχο κύστη υπάρχει ένα κενό, ο κόλπος. Κατά συνέπεια, με τη βαρύτητα και τις προς τα κάτω πιέσεις, τα κρεμάμενα όργανα της κοιλιάς (που βρίσκονται κάτω από το διάφραγμα) έχουν την τάση να ωθούνται σε αυτό το κενό. Για να το αποφύγουμε αυτό, πρέπει να έχουμε έναν καλό εγκάρσιο κοιλιακό μυ και δυνατούς λοξούς κοιλιακούς.
  • Στην κυκλοφορία του αίματος. Το διάφραγμα λειτουργεί σαν αντλία. Κατεβαίνει στην εισπνοή, επιτρέποντας την είσοδο του οξυγόνου στους πνεύμονες. Ανεβαίνοντας στην εκπνοή, δημιουργεί ένα κενό (μια αναρρόφηση), που βοηθά στην επιστροφή του φλεβικού αίματος. Όσο περισσότερο γίνεται η αναπνοή κοιλιακή, τόσο λιγότερο το αίμα λιμνάζει στα πόδια.
  • Στο μασάζ των περιεχομένων της κοιλιάς. Κάθε φορά που κινείται το διάφραγμα, τα σπλάχνα μετακινούνται. Έτσι μειώνεται η πίεση που ασκείται στα έντερα. Αυτό είναι εξαιρετικό για τη αποφυγή της δυσκοιλιότητας.
  • Στη μετακίνηση. Οι κοιλιακοί μύες εμπλέκονται σε όλες μας τις σωματικές κινήσεις. Δεν είναι δυνατόν να σηκώσουμε τα πόδια ή τα χέρια μας χωρίς να τους χρησιμοποιήσουμε. Διότι όλα τα επί μέρους στοιχεία του σώματος συνδέονται, ακόμα και αν δεν εφάπτονται.






9/5/17

Eλληνική Hμέρα Tάι Tσι Tσουάν και Tσι Γκονγκ


Η Eλληνική Hμέρα Tάι Tσι Tσουάν και Tσι Γκονγκ (ή Τσι Κουνγκ) θα γίνει το Σάββατο 13 Μαΐου 2017, στις 6:00 μμ, όπως συναποφασίστηκε από πολλούς εκπαιδευτές, που θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτή την εκδήλωση μαζί με τις ομάδες τους.

Στις 13 Μαΐου συντονιζόμαστε όλοι σε μια γιορτή χαράς και ανανέωσης!
Είσοδος ελεύθερη. Θα υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής του κοινού στην άσκηση με τις ομάδες.

Είστε όλοι προσκαλεσμένοι!