4/7/13

Δύο μηνύματα από τον Αλαίν Ρατιέ

Καλημέρα σε όλες και σε όλους,

Πριν σκορπιστούμε για το καλοκαίρι, σας στέλνω τα δυο τελευταία μηνύματα του Αλαίν:

  1. Έχουμε τρεις εγκέφαλους, και για να κάνουμε Qi Gong, πρέπει να τους αφήσουμε στα αποδυτήρια.

  1. Qi Gong,
    Τελευταία, μου έρχονται ερωτήσεις , διάχυτες, συγκεχυμένες, σχετικά με αυτό το Qi Gong, το οποίο δεν είναι καθόλου διασκεδαστικό, είναι διαφορετικό από τα άλλα, χωρίς διανοητικό αυνανισμό.
    Αυτό το Qi Gong που απαιτεί μια προσπάθεια πάνω στον εαυτό μας, μια οικονομική επένδυση .......... ή το εγώ σε αντάλλαγμα
    Μια προσωπική επένδυση σε χρόνο, σε Είναι ....... και όχι σε φαίνεσθαι.

    Αυτό το Qi Gong που, μερικές φορές, δημιουργεί άγχος, ερωτήματα, φόβο.
    Αυτό το Qi Gong που είναι ένας συνεχής αναπροσδιορισμός μέσα σε μια αέναη κίνηση, όπου το απείρως μικρό είναι "χωρίς όνομα".

    Αυτό το Qi Gong, απροσδιόριστο, στρεσογόνο και ορθολογικό.
    Αυτό το Qi Gong της συνειδητότητας, μη διανοητικό, μη λογικό, προερχόμενο από μια άπειρη σοφία.
    Αυτό το Qi Gong που δεν έχει αρχή ούτε τέλος! Χωρίς όρια, ένας κόσμος μέσα στον κόσμο.
    Αυτή η ελευθερία που ενοχλεί, που δεν συμμορφώνεται, που δεν έχει όρια,
    Αυτή η ελευθερία που βρίσκεται στο αλλού,........ εδώ και τώρα.

    Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί να το κάνουμε; Γιατί να αλλάξουμε; Γιατί να Είμαστε; Ελευθερία, προς τι;
    Όταν έχω ήδη τόσες πολλές δυσκολίες να υπάρχω,
    Όταν έχω τόσα προβλήματα, τόσες πολλές ασθένειες, τόσο πολλές ανησυχίες!
    Όταν η ασθένεια είναι εδώ, πανταχού παρούσα και με καραδοκεί.
    Όταν ο θάνατος είναι εδώ, πανταχού παρών, και με μανία κάνει τα πάντα για να με εξαφανίσει, να αφαιρέσει τις εξωτερικές μου εμφανίσεις.
    Όταν έχουμε θρησκείες, μεθόδους, συνταγές, τόσο πιο εύκολες, που ζητάνε απλά να τις ακολουθούμε για να βρούμε τον παράδεισο, αργότερα.

    Ξέρω, ξέρω, αλλά τι γνωρίζουμε,
    Όταν η γνώση Είναι η εμπειρία της γνώσης.
    Σκέφτομαι να κάνω, σκέφτομαι να είμαι, φαντάζομαι ότι ....... Ψευδαισθήσεις, διαστροφές, παραλογισμοί
    Εργασία ενός νου που δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει ....... για να φαίνεται.
    Το ΕΓΩ, ο φίλος μου; ...Τόσα έζησα ως τώρα για να ατιμαστώ ...... (από το« Σιντ» του Πιερ Κορνέιγ)

    Συχνά είμαι έξαλλος με τον εαυτό μου επειδή δεν έχω εξασκηθεί αρκετά στο Qi Gong
    Όταν δεν μπορώ να θεραπεύσω, να βοηθήσω κάποιον, από προφανή λειψή δύναμη και εργασία.
    Όταν βλέπω ανθρώπους να υποφέρουν και, ανήμπορος, δεν μπορώ να κάνω τίποτα.....
    Νιώθοντας ότι η δυνατότητα είναι εδώ, παρούσα, πολύ κοντά.
    Ανάθεμα η λειψή μου εργασία, η λειψή μου Αγάπη, το λειψό μου Φως.
    Αναθεματίζω τον εαυτό μου γιατί μόνο από μένα εξαρτάται ... να περάσω εκεί ..... Καλές στιγμές.

    Συχνά είμαι έξω φρενών όταν μου λένε:  Έχετε ένα "χάρισμα";
    Ναι, φυσικά, Κυρία μου, Κύριε μου: 4 ώρες την ημέρα ..... προσωπικής εργασίας + λίγη έρευνα και τα μαθήματά μου.

    Qi Gong ="
    η εργασία της ενέργειας ", διαφορετικό από την "εργασία μέσα στην ενέργεια"
Αλαίν Ρατιέ

Σας εύχομαι ένα γόνιμο καλοκαίρι, με πολύ άσκηση Τσι Γκονγκ ακόμα και στην καθημερινή σας ζωή!


Να είστε όλοι καλά.

Μαρι-Πασκάλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου